DEFINICJE
CS Wspólna – Centrum Szkoleniowe "Wspólna" (prowadzone przez JP Solutions Sp. z o.o., ul. Wspólna 56, 00-696 Warszawa) z siedzibą w Warszawie, a także pracownicy CS Wspólna dokonujący rezerwacji i przygotowania Sal
Klient – podmiot dokonujący rezerwacji, który zamierza zorganizować Wydarzenie w Sali/salach szkoleniowej/szkoleniowych Regulamin – niniejszy dokument regulujący zasady rezerwacji, najmu i korzystania z Sal szkoleniowych
Sala szkoleniowa lub sale – powierzchnie będące w dyspozycji CS Wspólna przeznaczone do celów spotkań, konferencji, szkoleń, itp.
Uczestnik – osoba biorącą udział w Wydarzeniu
Wydarzenie – oznacza wszystkie zdarzenia organizowane przez Klienta, w tym szkolenia, konferencje i spotkania
ZASADY OGÓLNE
- Sale szkoleniowe udostępniane są 30 min przed Wydarzeniem. Udostępnienie Sali wcześniej jest możliwe jedynie za uprzednią zgodą CS Wspólna i po potwierdzeniu dostępności Sali szkoleniowej w tym terminie. Zastrzegamy, że CS Wspólna może swobodnie dysponować Salami szkoleniowymi w godzinach nieobjętych najmem.
- Sale wynajmowane są od poniedziałku do piątku maksymalnie do godziny 17:00, a w weekend do 18:00. W poszczególnych sytuacjach możliwy jest dłuższy wynajem – za potwierdzeniem dostępności przez CS Wspólna.
- Istnieje możliwość przechowania przez Klienta materiałów w Sekretariacie, zarówno przed jak i po Wydarzeniu. Termin dostarczenia materiałów i jego odbioru należy wcześniej skonsultować z obsługą CS Wspólna.
- Klient jest zobligowany do przestrzegania godzin Wydarzenia.
- Klient jest zobligowany do wcześniejszego przekazania informacji o korzystaniu z własnych urządzeń elektronicznych (laptopy, projektor, drukarka, inne urządzenia itp.), nie później jednak niż 1 dzień przed terminem Wydarzenia.
- Po Wydarzeniu Klient jest zobowiązany zabrać ze sobą wszystkie materiały szkoleniowe i promocyjno-informacyjne (roll-up, itp.) oraz wartościowe przedmioty (laptopy, telefony, itp.). W przypadku szkoleń kilkudniowych i chęci pozostawienia materiałów w sali wymagany jest kontakt, w celu potwierdzenia takiej możliwości. Nieodebrane materiały Klienta ulegają archiwizacji na koszt Klienta po upływie 7 dni od upływu uzgodnionego terminu.
- Klient nie może samodzielnie świadczyć na terenie CS Wspólna usług cateringowych, w szczególności organizować przerw kawowych, chyba że CS Wspólna wyrazi na powyższe zgodę.
- Na terenie CS Wspólna obowiązuje zakaz palenia, wnoszenia i spożywania w Salach szkoleniowych gorących posiłków oraz spożywania alkoholu. Klient i Uczestnicy Wydarzenia zobligowani są do przestrzegania zakazu palenia na terenie CS Wspólna, zakazu wnoszenia do Sal szkoleniowych gorących posiłków, zakazu spożywania alkoholu oraz zachowania porządku w Salach.
- Klient zobowiązuje się korzystać z Sal szkoleniowych będących przedmiotem najmu oraz niezbędnego sprzętu szkoleniowego, jeśli taki został udostępniony, z należytą starannością w sposób odpowiadający właściwościom, zgodnie z przeznaczeniem określonym w formularzu zamówienia oraz oddać Sale szkoleniowe i sprzęt szkoleniowy po zakończeniu najmu w stanie nie pogorszonym ponad normalne zużycie.
- W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia przez Klienta sprzętu szkoleniowego lub Sali szkoleniowej (wykładzina, ściany, itp.), Klient pokryje koszty niezbędnych napraw.
- CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za mienie pozostawione na terenie CS Wspólna.
- CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności wynikające z przyczyn niezależnych od niego.
- CS Wspólna zastrzega sobie prawo odmowy wynajmu Sal szkoleniowych, jeżeli charakter planowanego Wydarzenia i jego termin nie da się pogodzić z uzasadnionymi interesami innych Klientów, w szczególności jeśli nie jest możliwe zagwarantowanie niezakłóconego przebiegu innych Szkoleń. CS Wspólna odmówi wynajmu sal szkoleniowych jeśli charakter planowanego Wydarzenia jest sprzeczny z przepisami prawa lub zorganizowanie Wydarzenia wymaga uzyskania stosownych zgód lub zezwoleń.
- Klient nie ma prawa wynajmowania, użyczania lub udostępniania Sal podmiotom trzecim bez uprzedniej zgody CS Wspólna.
- Wprowadzanie zwierząt na teren CS Wspólna jest zabronione
- Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej jest zabronione.
REZERWACJA
- Przesłanie oferty Klientowi na wynajem sal nie jest równoznaczne z dokonaniem jakiejkolwiek rezerwacji Sali szkoleniowej. Dostępność sal wymaga potwierdzenia ze strony CS Wspólna.
- CS Wspólna wynajmuje sale na Wydarzenie całodniowe tj. 8-godzinne (8 godzin zegarowych). Możliwość krótszego wynajmu sali (wynajem sali na godziny) istnieje wyłącznie w przypadku tzw. "krótkich terminów" (zapytania złożonego na 2-3 dni przed terminem planowanego Wydarzenia) lub w okresie wakacyjnym (lipiec i sierpień) W tym przypadku 4 h to minimalna liczba godzin wynajmu w ciągu jednego dnia roboczego. CS Wspólna nalicza pełne godziny najmu sali
- Klient może dokonać wstępnej rezerwacji Sali szkoleniowej tylko drogą e-mailową na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Wstępna rezerwacja jest nieodpłatna i oznacza gwarancję, iż Sala nie zostanie wynajęta innej firmie bez wcześniejszej prośby o potwierdzenie rezerwacji. CS Wspólna zwróci się do Klienta z prośbą o potwierdzenie wstępnej rezerwacji w przypadku kiedy pojawi się nowe zapytania od innej firmy lub osoby z potwierdzonym szkoleniem na zarezerwowany termin tej samej Sali. Klient wówczas może anulować lub potwierdzić wynajem. W przypadku braku udzielenia informacji zwrotnej e-mailem przez Klienta (w przeciągu 24 h od momentu wysłania prośby o potwierdzenie) CS Wspólna może anulować wstępną rezerwację. - Dokonanie wstępnej rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Potwierdzenie rezerwacji dokonuje się poprzez elektroniczny formularz zamówienia (https://centrumwspolna.pl/formularz-zamowienia). Rezerwacja wstępna staje się w ten sposób rezerwacją potwierdzoną.
- Klient akceptuje obciążenie kwotą do zapłaty za zamówione usługi na podstawie przesłanego formularza rezerwacji przez CS Wspólna.
- CS Wspólna ma prawo naliczyć opłatę za usługi zadeklarowane w formularzu zamówienia nawet w sytuacji, w której potwierdzone wydarzenie nie odbędzie się.
- Wstępną rezerwację można bezkosztowo anulować.
- Potwierdzonej rezerwacji nie można anulować bezkosztowo.
- Rezerwacja złożona przez system sprzedaży online – poprzez stronę internetową centrumwspolna.pl uznawana jest za potwierdzoną, bez możliwości późniejszego bezkosztowego anulowania.
- Klient może anulować wstępną rezerwację bez ponoszenia kosztów, najpóźniej 7 dni roboczych przed planowanym Wydarzeniem wyłącznie drogą e-mailową chyba że Klient zostanie wcześniej poproszony o potwierdzenie rezerwacji w trybie określonych w pkt. 18. Termin potwierdzenia wstępnej rezerwacji może ulec skróceniu za uprzednią zgodą CS Wspólna. Rezygnacja musi zostać przesłana drogą e-mailową.
- Rezerwacja wstępna, która nie zostanie potwierdzona w trybie opisanym w punkcie 19, na 7 dni przed planowanym wydarzeniem może zostać anulowana przez CS Wspólna.
- Na podstawie potwierdzonej rezerwacji CS Wspólna może wystosować fakturę pro-forma opiewającą na całość kosztów rezerwacji lub jej część.
- W przypadku potwierdzenia wynajmu (przesłania formularza zamówienia) i braku przybycia Klienta w wyznaczonym terminie, CS Wspólna ma prawo obciążyć Klienta pełnym kosztem wynajmu sali oraz zamówionych przez niego usług dodatkowych. W szczególnie uzasadnionych przypadkach możemy odstąpić od powyższego zapisu.
- CS Wspólna realizuje usługi w oparciu o informacje przesłane przez Klienta w formularzu zamówienia. Późniejsza modyfikacja informacji dotycząca szczegółów wynajmu (np. ustawienie sali, liczba uczestników wydarzenia, domówienie dodatkowych usług cateringowych, itp.) jest możliwa tylko za zgodą CS Wspólna – tylko drogą mailową.
CATERING
- CS Wspólna świadczy usług cateringowe przy współpracy z wyspecjalizowanymi firmami.
- Klient jest zobowiązany przesłać ostateczną liczbę osób, dla których zamawia catering, drogą mailową najpóźniej na 3 dni robocze przed Wydarzeniem. Na podstawie tej informacji CS Wspólna ma prawo naliczyć opłatę za zamówiony catering nawet w takiej sytuacji, w której w dniu wydarzenia liczba osób okaże się mniejsza.
- Lunch może być zorganizowany w pobliskiej restauracji lub na miejscu w formie szwedzkiego stołu.
- Lunch może być zorganizowany w pobliskich restauracjach które są oddalone od CS Wspólna o 1-3 minuty drogi spacerem. W cenie usługi cateringowej zawiera się rezerwacja terminu oraz rozliczenie po stronie CS Wspólna. Szczegóły dotyczące lunchu są przesyłane w ofercie cateringowej.
- Pobliskie restauracje mogą przygotować posiłek wegetariański. Klient przesyła najpóźniej na 3 dni robocze przed Wydarzeniem liczbę osób zainteresowanych posiłkiem wegetariańskim.
- Lunch może być zorganizowany w formie szwedzkiego stołu we foyer – na miejscu w CS Wspólna. Klient przesyła najpóźniej na 3 dni robocze przed Wydarzeniem liczbę osób zainteresowanych posiłkiem wegetariańskim. Szczegóły dotyczące lunchu są przesyłane w ofercie cateringowej.
SZKOLENIE KOMPUTEROWE
- Klient korzystający ze sprzętu komputerowego Wynajmującego posiada możliwość instalacji niezbędnych programów, aplikacji i materiałów w wersji elektronicznej, w dniu Wydarzenia, a przed jego rozpoczęciem za wcześniejszą zgodą CS Wspólna. Odpowiedzialność za instalacje wszelkich programów ponosi Klient. W indywidualnych przypadkach Klient może zgłosić chęć przygotowania laptopów, dzień przed Wydarzeniem. Możliwość wcześniejszego przygotowania laptopów wymaga potwierdzenia przez CS Wspólna.
- Klient korzystający z własnego sprzętu komputerowego zobligowany jest każdorazowo do samodzielnego dostarczenia, rozłożenia jak i złożenia laptopów po Wydarzeniu. Sprzęt komputerowy po Wydarzeniu może być przechowywany w Sekretariacie na indywidualnie uzgodnionych warunkach. W przypadku szkoleń kilkudniowych istnieje możliwość pozostawienia sprzętu w sali szkoleniowej na indywidulanie uzgodnionych warunkach. Możliwość przechowania laptopów i sprzętu komputerowego wymaga uprzedniego potwierdzenia prze z CS Wspólna.
- CS Wspólna nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nienależyte funkcjonowanie sprzętu komputerowego dostarczonego przez Klienta.
- W przypadku wynajmu sprzętu komputerowego, należy przesłać orientacyjną liczbę laptopów najpóźniej 10 dni roboczych przed Wydarzeniem, oraz ostateczną najpóźniej na 5 dni robocze przed Wydarzeniem. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin może ulec skróceniu – dotyczy to szczególnie terminów w wysokim sezonie.
PRZEPISY KOŃCOWE
- CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za jakość oraz treść prezentowanych i wykorzystywanych podczas Szkoleń materiałów.
- Sytuację nieopisane niniejszym regulaminem są indywidualnie rozpatrywane i rozstrzygane przez CS Wspólna.
- CS Wspólna zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do obowiązującego Regulaminu. Wszystkie zmiany są wprowadzone na bieżąco do treści Regulaminu .