DEFINICJE
CS Wspólna – Centrum Szkoleniowe "Wspólna" (prowadzone przez JP Solutions Sp. z o.o., ul. Wspólna 56, 00-696 Warszawa) z siedzibą w Warszawie, a także pracownicy CS Wspólna dokonujący rezerwacji i przygotowania S al
Klient – podmiot dokonujący rezerwacji, który zamie rza zorganizować Szkolenie w Sali/salach szkoleniowej/szkoleniowych Regulamin – niniejszy dokument regulujący zasady re zerwacji, najmu i korzystania z Sal szkoleniowych
Sala szkoleniowa lub sale – powierzchnie będące w dyspozycji CS Wspólna przeznaczone do celów spotkań, konferencji, szkoleń, itp. Uczestnik – osoba biorącą udział w Szkoleniu Umowa najmu – umowa cywilno-prawną zawartą pomiędzy CS Wspólna a Klientem, której przedmiotem jest najem powierzchni na potrze by zorganizowania Szkolenia
Szkolenie – oznacza wszystkie zdarzenia organizowan e przez Klienta, w tym szkolenia, konferencje i spotkania
ZASADY OGÓLNE
- Sale szkoleniowe udostępniane są na 30 min przed sz koleniem. Udostępnienie Sali wcześniej niż określono w zd. 1. jest możliwe jedyn ie za uprzednią zgodą CS Wspólna i po potwierdzeniu dostępności Sali szk oleniowej w tym terminie. Zastrzegamy, że CS Wspólna może swobodnie dyspo nować Salami szkoleniowymi w godzinach nieobjętych najmem.
- Sale wynajmowane są od poniedziałku do piątku maksy malnie do godziny 17:00, a w weekend do 18:00. W poszczególnych sytuacjach możli wy jest dłuższy wynajem - prosimy o kontakt z CS Wspólna, wówczas zweryfi kujemy czy jest to możliwe.
- Istnieje możliwość przechowania przez Klienta mater iałów w Sekretariacie, zarówno przed jak i po szkoleniu. Termin dostarczenia mater iałów i jego odbioru należy wcześniej skonsultować z obsługą CS Wspólna.
- Klient jest zobligowany do przestrzegania godzin sz kolenia.
- Klient jest zobligowany do wcześniejszego przekazan ia informacji o korzystaniu z własnych urządzeń elektronicznych (laptopy, projekt or, drukarka, inne urządzenia itp.), nie później jednak niż 1 dzień przed termin em Szkolenia.
- Po szkoleniu Klient jest zobowiązany zabrać ze sobą wszystkie materiały szkoleniowe i promocyjno-informacyjne (roll-up, itp.) oraz wartoś ciowe przedmioty (laptopy, telefony, itp.). W przypadku szkoleń kilkudniowych i chęci pozostawienia materiałów w sali prosimy o kontakt, wówczas zweryfikujemy czy jest to możliwe. Nieodebrane materiały Klienta ulegają archiwizacji na koszt Kli enta po upływie 7 dni od upływu uzgodnionego terminu.
- Klient nie może samodzielnie świadczyć na terenie C S Wspólna usług kateringowych, w szczególności organizować przerw k awowych, chyba że CS Wspólna wyrazi na powyższe zgodę.
- Na terenie CS Wspólna obowiązuje zakaz palenia, wnoszenia i spożywania w Salach szkoleniowych gorących posiłków oraz spożywa nia alkoholu. Klient i Uczestnicy szkolenia zobligowani są do przestrzegan ia zakazu palenia na terenie CS Wspólna, zakazu wnoszenia do Sal szkoleniowych gorących posiłków, zakazu spożywania alkoholu oraz zachowania porządku w Sala ch.
- Klient zobowiązuje się korzystać z Sal szkoleniowyc h będących przedmiotem najmu oraz niezbędnego sprzętu szkoleniowego, jeśli taki został udostępniony, z należytą starannością w sposób odpowiadający właściwościom, zgodnie z przeznaczeniem określonym w formularzu zamówienia oraz oddać Sale szkoleniowe i sprzęt szkoleniowy po zakończeniu najmu w stanie nie pogor szonym ponad normalne zużycie.
- W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia przez Klien ta sprzętu szkoleniowego lub Sali szkoleniowej (wykładzina, ściany, itp.), Klient pok ryje koszty niezbędnych napraw.
- CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za mien ie pozostawione na terenie CS Wspólna.
- CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za nied ogodności wynikające z przyczyn niezależnych od niego.
- CS Wspólna zastrzega sobie prawo odmowy wynajmu Sal szkoleniowych, jeżeli charakter planowanego szkolenia i jego termin nie d a się pogodzić z uzasadnionymi interesami innych Klientów, w szczególności jeśli n ie jest możliwe zagwarantowanie niezakłóconego przebiegu innych Szkoleń. CS Pankiew icza odmówi wynajmu Sal szkoleniowych jeśli charakter planowanego Szkolenia jest sprzeczny z przepisami prawa lub zorganizowanie Szkolenia wymaga uzyskania stosownych zgód lub zezwoleń.
- Klient nie ma prawu wynajmowania, użyczania lub udo stępniania Sal podmiotom trzecim bez uprzedniej zgody CS Wspólna.
- Wprowadzanie zwierząt na teren CS Wspólna jest zabronione
REZERWACJA
- Przesłanie oferty Klientowi na wynajem sal nie jest równoznaczne z dokonaniem rezerwacji Sali szkoleniowej. Dostępność sal wymaga potwierdzenia ze strony CS Wspólna.
- CS Wspólna wynajmuje sale na szkolenia całodnio we tj. 8-godzinne (8 godzin zegarowych). Możliwość krótszego wynajmu sali (wyna jem sali na godziny) istnieje wyłącznie w przypadku tzw. "krótkich terminów" (zap ytania złożonego na 2-3 dni przed terminem planowanego szkolenia) lub w okresie wakacyjnym (lipiec i sierpień) W tym przypadku 4 h to minimalna liczba godzin wyna jmu w ciągu jednego dnia roboczego. CS Wspólna nalicza pełne godziny naj mu sali
- Klient może dokonać wstępnej rezerwacji Sali szkole niowej tylko drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wstępna rezerwacja je st nieodpłatna i oznacza gwarancję, iż Sala nie zostanie wynajęta innej firm ie bez wcześniejszej prośby o potwierdzenie rezerwacji. CS Wspólna zwróci się do Klienta z prośbą o potwierdzenie wstępnej rezerwacji w przypadku kiedy pojawi się nowe zapytania od innej firmy lub osoby z potwierdzonym szkoleniem na zarezerwowany termin tej samej Sali. Klient wówczas może anulować lub potwie rdzić wynajem. W przypadku braku udzielenia informacji zwrotnej e-mailem przez Klienta (w przeciągu 24 h od momentu wysłania prośby o potwierdzenie) CS Pankiew icza może anulować wstępną rezerwację .
- Potwierdzenie rezerwacji dokonuje się poprzez przes łanie wypełnionego formularza rezerwacji drogą e-mailową. Na podstawie przesłaneg o formularza rezerwacji CS Wspólna ma prawo naliczyć opłatę za wynajem zad eklarowany w formularzu nawet w sytuacji, w której szkolenie nie odbędzie s ię, chyba że wcześniej w określonym w pkt 18. terminie Klient anuluje rezerw ację.
- Potwierdzonej rezerwacji nie można anulować.
- Na podstawie potwierdzonej rezerwacji CS Pankiewicz a może wystosować fakturę pro-forma opiewającą na całość kosztów rezerwacji l ub jej część.
- Klient może anulować wstępną rezerwację bez ponosze nia kosztów, najpóźniej 7 dni roboczych przed planowanym Szkoleniem wyłącznie dro gą e-mailową chyba że Klient zostanie wcześniej poproszony o potwierdzenie rezer wacji w trybie określonych w pkt. 18. Termin potwierdzenia wstępnej rezerwacji m oże ulec skróceniu za uprzednią zgodą CS Wspólna. Rezygnacja musi zostać przesł ana drogą e-mailową.
- W przypadku potwierdzenia wynajmu (przesłania formu larza zamówienia) i braku przybycia Klienta w wyznaczonym terminie, CS Pankie wicza ma prawo obciążyć Klienta pełnym kosztem wynajmu sali oraz zamówionyc h przez niego usług dodatkowych. W szczególnie uzasadnionych przypadkac h możemy odstąpić od powyższego zapisu.
- CS Wspólna realizuje usługi w oparciu o informa cje przesłane przez Klienta w formularzu zamówienia. Późniejsza modyfikacja infor macji dotycząca szczegółów wynajmu (np. ustawienie sali, liczba uczestników sz kolenia) jest możliwa tylko za zgodą CS Wspólna.
CATERING
- Klient jest zobowiązany przesłać ostateczną liczbę osób, dla których zamawia catering, drogą mailową najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. Na podstawie tej informacji CS Wspólna ma prawo naliczyć opł atę za zamówiony catering nawet w takiej sytuacji, w której w dniu szkolenia liczba osób okaże się mniejsza.
- Lunch organizowany jest w pobliskiej restauracji od dalonej od CS Wspólna o 1-3 minuty drogi spacerem. W cenie usługi cateringowej zawiera się rezerwacja terminu, prowadzenie grupy na lunch, przekazanie lunch menu przed pójściem do restauracji, rozliczenie po stronie CS Wspólna.
- Restauracja może przygotować posiłek wegetariański. Klient przesyła najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem liczbę osób zaintereso wanych posiłkiem wegetariańskim.
SZKOLENIE KOMPUTEROWE
- Klient korzystający ze sprzętu komputerowego Wynajm ującego posiada możliwość instalacji niezbędnych programów, aplikacji i mater iałów w wersji elektronicznej, w dniu szkolenia, a przed jego rozpoczęciem za wcześn iejszą zgodą CS Wspólna. Odpowiedzialność za instalacje wszelkich programów ponosi Klient. W indywidualnych przypadkach Klient może zgłosić chęć przygotowania laptopów, dzień przed szkoleniem. Możliwość wcześniejszego przygoto wania laptopów wymaga potwierdzenia przez CS Wspólna.
- Klient korzystający z własnego sprzętu komputeroweg o zobligowany jest każdorazowo do samodzielnego dostarczenia, rozłożen ia jak i złożenia laptopów po Szkoleniu. Sprzęt komputerowy po Szkoleniu może być przechowywany w Sekretariacie na indywidualnie uzgodnionych warunka ch. W przypadku szkoleń kilkudniowych istnieje możliwość pozostawienia sprz ętu w sali szkoleniowej na indywidulanie uzgodnionych warunkach. Możliwość prz echowania laptopów i sprzętu komputerowego wymaga uprzedniego potwierdzenia prze z CS Wspólna.
- CS Wspólna nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nienależyte funkcjonowanie sprzętu komputerowego dostarczonego przez Klienta.
- W przypadku wynajmu sprzętu komputerowego, należy p rzesłać orientacyjną liczbę laptopów najpóźniej 10 dni roboczych przed szkoleni em, oraz ostateczną najpóźniej na 5 dni robocze przed szkoleniem. W szczególnie uz asadnionych przypadkach termin może ulec skróceniu
PRZEPISY KOŃCOWE
- CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za jako ść oraz treść prezentowanych i wykorzystywanych podczas Szkoleń materiałów.
- CS Wspólna zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do obowiązującego Regulaminu. Wszystkie zmiany są wprowadzone na bież ąco do treści Regulaminu .