O nas

Zobacz Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA  w serwisie mojekonferencje.pl

Naszym sukcesem jest każdy zadowolony klient

10

Lat na rynku

922

Zadowolonych klientów biznesowych

897526

Zrealizowanych godzin szkoleniowych

23841

Podanych litrów kawy

Centrum Wspólna


Zapraszamy Państwa do Centrum Szkoleniowego „Wspólna”, które znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy ul. Wspólnej 56, na odcinku między ul. Poznańską a Emilii Plater. W swojej ofercie posiadamy 8 sal szkoleniowych, dostępnych zarówno w weekendy, jak i dni powszednie. Wszystkie nasze sale wyposażone są w klimatyzację, projektory, uchylne okna, gniazda internetowe [internet do 300 Mb/s], tablice suchościeralne, odtwarzacze CD. Na terenie ośrodka działa sieć bezprzewodowa o prędkości do 600 Mb/s. Na Państwa życzenie udostępniamy  laptop, głośniki, flipchart oraz urządzenia biurowe: drukarkę, ksero, skaner, telefon, fax, niszczarkę. 



Sale szkoleniowe i konferencyjne w Śródmieściu

Nasze sale szkoleniowo-konferencyjne przystosowane są do przeprowadzania szkoleń, nie tylko w dużych grupach, lecz także w kameralnych. Dysponujemy salami szkoleniowymi o różnej powierzchni, z możliwością zmiany ustawienia stołów i krzeseł. 

Nasze Centrum Szkoleniowe zapewnia możliwość przechowania materiałów szkoleniowych zarówno przed, jak i po przeprowadzonych warsztatach. Do obsługi Państwa szkolenia możemy dedykować opiekuna odpowiedzialnego za realizację szkolenia zgodnie z harmonogramem, prawidłowe uzupełnianie dokumentacji, przeprowadzanie ankiet ewaluacyjnych etc. 

W naszym centrum odbyło się ponad blisko kilkadziesiąt tysięcy godzin szkoleń. Wśród naszych zaufanych Klientów znajdują się firmy realizujące zarówno szkolenia komercyjne, jak i dofinansowane ze środków EFS. Dotychczas przez ponad 10 lat działaliśmy w starej lokalizacji przy ul. Pankiewicza 3 - w ostatnich latach jako Centrum Szkoleniowe Pankiewicza.

Zapraszamy na wirtualny spacer 3D po naszym ośrodku szkoleniowym w jakości 4K. Po rozpoczęciu spaceru w lewym dolnym rogu można kliknąć ikonkę "View Floor Plan", aby włączyć rzut z góry lub "View Dollhouse", aby uruchomić model 3D ośrodka. Istnieje również możliwość uruchomienia spaceru w technologii VR (Virtual Reality) - ikona w prawym dolnym rogu. Na zewnątrz budynku wykonano trzy panoramy skweru w zdjęciu "360 stopni".

Zapraszamy Państwa do naszej siedziby, która znajduje się przy ul. Wspólnej 56 w Warszawie.

 

 

Nasz ośrodek szkoleniowy, usytuowany w ścisłym centrum Warszawy, położony jest przy urokliwym skwerze przy ul. Wspólna w sąsiedztwie prestiżowego budynku Ufficio Primo. Łatwy dojazd do naszego Centrum Szkoleniowego zapewniają zarówno autobusy, tramwaje, pociągi, jak i metro. Atutem naszych sal szkoleniowych jest bliskie położenie tuż przy Dworcu Centralnym oraz metrze Centrum, spacer od tych miejsc zajmie Państwu zaledwie 5 minut. Lokalizacja naszego budynku w samym centrum Warszawy niewątpliwie podniesie prestiż organizowanych przez Państwa spotkań i konferencji.

 

 

 

W okolicy naszego ośrodka znajduje się parking wielopoziomowy Capital Parking przy ul. Nowogrodzkiej 27 (4 minuty spacerem). 

Wokół budynku dostępne są miejsca parkingowe miejskiej strefy płatnego parkowania (ul. Św. Barbary, Wspólna, Poznańska, Nowogrodzka) - rano jest najczęściej swobodnie, w ciągu dnia już trudniej - wówczas zapraszamy do skorzystania z ww. parkingu wielopoziomowego.

Centrum Szkoleniowe Wspólna jest certyfikowanym centrum egzaminacyjnym Kryterion (Kryterion Certified Testing Center). Zapraszamy do przystąpienia do egzaminu na Wspólnej. Dogodna lokalizacja, ponad 20'' komputery Dell All-in-One, cisza i przyjemne przestrzenie naszego ośrodka zapewnią dobre warunki do Państwa egzaminu.

KRYTERION - National Registration Authority | USLC

sala nr 1

Idealna sala dla szkoleń dla kilkunastu osób, dobrze oświetlona, klimatyzowana, z pięknym grafiką przedstawiającą urokliwy zakątek południowego wybrzeża Szwecji.

sala nr 2

Wygodna i przestronna sala dla grupy liczącej 15 - 18 uczestników z holenderskim motywem graficznym.

sala nr 3

Sala narożna, w której duże, otwierane i uchylne okna zajmują powierzchnię dwóch całych ścian zapewniając optymalny dostęp światła dziennego.

sala nr 4

Sala ze stołem konferencyjnym w kolorze jasnego drewna, który pomieści 6-8 uczestników.

sala nr 5

Największa sala w naszym centrum szkoleniowym pomieści w ustawieniu szkolnym nawet do 36 uczestników.

sala nr 6

Sala ze stołem konferencyjnym w kolorze jasnego drewna, który pomieści 8-10 uczestników.

sala nr 7

Sala na planie kwadratu ze stołami w okleinie z jasnego drewna. Pomieści wygodnie do 10 osób.

sala nr 8

Duża przestronna sala, która pomieści do 18 osób w ustawieniu szkolnym. Stoły w okleinie z jasnego drewna.

/środki mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych zaleceń administracji publicznej/

W trosce o Państwa komfort przygotowaliśmy poniższe środki bezpieczeństwa. Nasz ośrodek jest regularnie czyszczony środkami dezynfekującymi - zwłaszcza powierzchnie poziome (m.in. stoły), klamki oraz pokój kawowy. W ośrodku dostępne są płyny do dezynfekcji rąk (na korytarzu i w salach szkoleniowych). W toaletach znajduje się mydło, które jest łagodniejsze dla rąk.

Posiadamy duże sale, więc możemy zapewnić zachowanie bezpiecznych odległości między kursantami w czasie trwania zajęć. 

Przestrzeń wspólna:
- na terenie ośrodka istnieje obowiązek zasłaniania nosa i ust
- wspólna przestrzeń jest zaopatrzona w płyny do dezynfekcji dłoni

Sale
- jedna osoba przy stoliku
- sale są duże i przestronne - powierzchnia od 16 m2 do aż 50 m2 
- ustawienie stolików z zachowaniem odległości około 1,5 m między kursantami
- płyn do dezynfekcji rąk w każdej sali szkoleniowej
- regularne wietrzenie sal - posiadamy w pełni otwierane okna
- sprawnie działająca wentylacja
- powierzchnie poziome (m.in. stoły) oraz klamki czyszczone są środkami dezynfekującymi

 

 

Sekretariat
- personel obsługi klienta wyposażony jest w maseczki ochronne
- regularne wietrzenie sekretariatu (w pełni otwieralne okna)
- wszyscy nasi pracownicy dokonują samooceny stanu zdrowia przed pojawieniem się w pracy zgodnie z www.pacjent.gov.pl/koronawirus/sprawdz-objawy

W jaki sposób można dokonać płatności za szkolenie?
W przypadku pierwszego wynajmu płatności należy dokonać przed szkoleniem, na podstawie faktury proforma. Płatności należy dokonać najpóźniej 2 dni przed szkoleniem. W przypadku dalszej współpracy, wystawiamy faktury przelewowe. Należność można również uregulować na miejscu gotówką lub kartą płatniczą.

Czy można u Państwa dokonać wstępnej rezerwacji czy jest ona płatna?
Wstępna rezerwacja jest nieodpłatna i niezobowiązująca, natomiast daje gwarancję, iż sala nie zostanie wynajęta innej firmie bez wcześniejszej prośby o potwierdzenie. Wstępna rezerwacja musi zostać przesłana na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nie można jej dokonać wyłącznie w sposób telefoniczny.

Do kiedy trzeba potwierdzić wstępną rezerwację?
Zwrócimy się do Państwa z prośbą o potwierdzenie wstępnej rezerwacji w przypadku kiedy wszystkie sale będą już zajęte a pojawią się nowe zapytania na te terminy.

Czy istnieje możliwość wcześniejszego przesłania materiałów?
Tak, istnieje możliwość przechowania materiałów w Sekretariacie, zarówno przed jak i po szkoleniu. Godziny otwarcia Sekretariat Centrum Szkoleniowe Wspólna jest czynny od 8:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku. W weekendy również – w zależności od zapotrzebowania na wynajem.

Dostępność sal
Sale dostępne są najczęściej od godziny 8:00 do 17:00 (maksymalnie do 17:30). Osoby zainteresowane wynajmem również po 17:00 prosimy o kontakt – zweryfikujemy czy jest to możliwe.

Minimalna liczba godzin najmu sali szkoleniowej
4h to minimalna liczba godzin wynajmu w ciągu jednego dnia roboczego (poza salą 206, którą wynajmujemy na cały dzień). W weekendy minimalna liczba godzin – do ustalenia.

Parking
Zarówno na ul. Wspólnej jak i przy Św. Barbary w strefie miejskiego płatnego parkowania. Klienci korzystają również z płatnego parkingu na skrzyżowaniu ul. Nowogrodzkiej i Emilii Plater. Wszystko w odległości 150 m od naszych sal (2-3 min spacerem).

Nocleg
W pobliżu Centrum Szkoleniowe Wspólna (3 min spacerem) znajdują się zarówno atrakcyjnie cenowo hostele (m.in. Mish Mash), jak i hotele o wysokim standardzie (m.in. Marriott, Polonia, Novotel).

Lunch
Podawany jest w pobliskiej restauracji oddalonej od naszej siedziby o 1-3 min spacerem (obecnie współpracujemy z trzema restauracjami). W cenie usługi: rezerwacja terminu, prowadzenie grupy na lunch, przekazanie lunch menu przed pójściem do restauracji (dzięki czemu lunch podawany jest tuż po przyjściu grupy), rozliczenie po stronie CS Wspóna. Sprawna organizacja gwarantuje spożycie lunchu max. 30-35 min.

DEFINICJE

CS Wspólna – Centrum Szkoleniowe "Wspólna" (prowadzone przez JP Solutions Sp. z o.o., ul. Wspólna 56, 00-696 Warszawa) z siedzibą w Warszawie, a także pracownicy CS Wspólna dokonujący rezerwacji i przygotowania S al

Klient – podmiot dokonujący rezerwacji, który zamie rza zorganizować Szkolenie w Sali/salach szkoleniowej/szkoleniowych Regulamin – niniejszy dokument regulujący zasady re zerwacji, najmu i korzystania z Sal szkoleniowych

Sala szkoleniowa lub sale – powierzchnie będące w dyspozycji CS Wspólna przeznaczone do celów spotkań, konferencji, szkoleń, itp. Uczestnik – osoba biorącą udział w Szkoleniu Umowa najmu – umowa cywilno-prawną zawartą pomiędzy CS Wspólna a Klientem, której przedmiotem jest najem powierzchni na potrze by zorganizowania Szkolenia

Szkolenie – oznacza wszystkie zdarzenia organizowan e przez Klienta, w tym szkolenia, konferencje i spotkania

ZASADY OGÓLNE

  1. Sale szkoleniowe udostępniane są na 30 min przed sz koleniem. Udostępnienie Sali wcześniej niż określono w zd. 1. jest możliwe jedyn ie za uprzednią zgodą CS Wspólna i po potwierdzeniu dostępności Sali szk oleniowej w tym terminie. Zastrzegamy, że CS Wspólna może swobodnie dyspo nować Salami szkoleniowymi w godzinach nieobjętych najmem.
  2. Sale wynajmowane są od poniedziałku do piątku maksy malnie do godziny 17:00, a w weekend do 18:00. W poszczególnych sytuacjach możli wy jest dłuższy wynajem - prosimy o kontakt z CS Wspólna, wówczas zweryfi kujemy czy jest to możliwe.
  3. Istnieje możliwość przechowania przez Klienta mater iałów w Sekretariacie, zarówno przed jak i po szkoleniu. Termin dostarczenia mater iałów i jego odbioru należy wcześniej skonsultować z obsługą CS Wspólna.
  4. Klient jest zobligowany do przestrzegania godzin sz kolenia.
  5. Klient jest zobligowany do wcześniejszego przekazan ia informacji o korzystaniu z własnych urządzeń elektronicznych (laptopy, projekt or, drukarka, inne urządzenia itp.), nie później jednak niż 1 dzień przed termin em Szkolenia.
  6. Po szkoleniu Klient jest zobowiązany zabrać ze sobą wszystkie materiały szkoleniowe i promocyjno-informacyjne (roll-up, itp.) oraz wartoś ciowe przedmioty (laptopy, telefony, itp.). W przypadku szkoleń kilkudniowych i chęci pozostawienia materiałów w sali prosimy o kontakt, wówczas zweryfikujemy czy jest to możliwe. Nieodebrane materiały Klienta ulegają archiwizacji na koszt Kli enta po upływie 7 dni od upływu uzgodnionego terminu.
  7. Klient nie może samodzielnie świadczyć na terenie C S Wspólna usług kateringowych, w szczególności organizować przerw k awowych, chyba że CS Wspólna wyrazi na powyższe zgodę.
  8. Na terenie CS Wspólna obowiązuje zakaz palenia, wnoszenia i spożywania w Salach szkoleniowych gorących posiłków oraz spożywa nia alkoholu. Klient i Uczestnicy szkolenia zobligowani są do przestrzegan ia zakazu palenia na terenie CS Wspólna, zakazu wnoszenia do Sal szkoleniowych gorących posiłków, zakazu spożywania alkoholu oraz zachowania porządku w Sala ch.
  9. Klient zobowiązuje się korzystać z Sal szkoleniowyc h będących przedmiotem najmu oraz niezbędnego sprzętu szkoleniowego, jeśli taki został udostępniony, z należytą starannością w sposób odpowiadający właściwościom, zgodnie z przeznaczeniem określonym w formularzu zamówienia oraz oddać Sale szkoleniowe i sprzęt szkoleniowy po zakończeniu najmu w stanie nie pogor szonym ponad normalne zużycie.
  10. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia przez Klien ta sprzętu szkoleniowego lub Sali szkoleniowej (wykładzina, ściany, itp.), Klient pok ryje koszty niezbędnych napraw.
  11. CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za mien ie pozostawione na terenie CS Wspólna.
  12. CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za nied ogodności wynikające z przyczyn niezależnych od niego.
  13. CS Wspólna zastrzega sobie prawo odmowy wynajmu Sal szkoleniowych, jeżeli charakter planowanego szkolenia i jego termin nie d a się pogodzić z uzasadnionymi interesami innych Klientów, w szczególności jeśli n ie jest możliwe zagwarantowanie niezakłóconego przebiegu innych Szkoleń. CS Pankiew icza odmówi wynajmu Sal szkoleniowych jeśli charakter planowanego Szkolenia jest sprzeczny z przepisami prawa lub zorganizowanie Szkolenia wymaga uzyskania stosownych zgód lub zezwoleń.
  14. Klient nie ma prawu wynajmowania, użyczania lub udo stępniania Sal podmiotom trzecim bez uprzedniej zgody CS Wspólna.
  15. Wprowadzanie zwierząt na teren CS Wspólna jest zabronione

REZERWACJA

  1. Przesłanie oferty Klientowi na wynajem sal nie jest równoznaczne z dokonaniem rezerwacji Sali szkoleniowej. Dostępność sal wymaga potwierdzenia ze strony CS Wspólna.
  2. CS Wspólna wynajmuje sale na szkolenia całodnio we tj. 8-godzinne (8 godzin zegarowych). Możliwość krótszego wynajmu sali (wyna jem sali na godziny) istnieje wyłącznie w przypadku tzw. "krótkich terminów" (zap ytania złożonego na 2-3 dni przed terminem planowanego szkolenia) lub w okresie wakacyjnym (lipiec i sierpień) W tym przypadku 4 h to minimalna liczba godzin wyna jmu w ciągu jednego dnia roboczego. CS Wspólna nalicza pełne godziny naj mu sali
  3. Klient może dokonać wstępnej rezerwacji Sali szkole niowej tylko drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wstępna rezerwacja je st nieodpłatna i oznacza gwarancję, iż Sala nie zostanie wynajęta innej firm ie bez wcześniejszej prośby o potwierdzenie rezerwacji. CS Wspólna zwróci się do Klienta z prośbą o potwierdzenie wstępnej rezerwacji w przypadku kiedy pojawi się nowe zapytania od innej firmy lub osoby z potwierdzonym szkoleniem na zarezerwowany termin tej samej Sali. Klient wówczas może anulować lub potwie rdzić wynajem. W przypadku braku udzielenia informacji zwrotnej e-mailem przez Klienta (w przeciągu 24 h od momentu wysłania prośby o potwierdzenie) CS Pankiew icza może anulować wstępną rezerwację .
  4. Potwierdzenie rezerwacji dokonuje się poprzez przes łanie wypełnionego formularza rezerwacji drogą e-mailową. Na podstawie przesłaneg o formularza rezerwacji CS Wspólna ma prawo naliczyć opłatę za wynajem zad eklarowany w formularzu nawet w sytuacji, w której szkolenie nie odbędzie s ię, chyba że wcześniej w określonym w pkt 18. terminie Klient anuluje rezerw ację.
  5. Potwierdzonej rezerwacji nie można anulować.
  6. Na podstawie potwierdzonej rezerwacji CS Pankiewicz a może wystosować fakturę pro-forma opiewającą na całość kosztów rezerwacji l ub jej część.
  7. Klient może anulować wstępną rezerwację bez ponosze nia kosztów, najpóźniej 7 dni roboczych przed planowanym Szkoleniem wyłącznie dro gą e-mailową chyba że Klient zostanie wcześniej poproszony o potwierdzenie rezer wacji w trybie określonych w pkt. 18. Termin potwierdzenia wstępnej rezerwacji m oże ulec skróceniu za uprzednią zgodą CS Wspólna. Rezygnacja musi zostać przesł ana drogą e-mailową.
  8. W przypadku potwierdzenia wynajmu (przesłania formu larza zamówienia) i braku przybycia Klienta w wyznaczonym terminie, CS Pankie wicza ma prawo obciążyć Klienta pełnym kosztem wynajmu sali oraz zamówionyc h przez niego usług dodatkowych. W szczególnie uzasadnionych przypadkac h możemy odstąpić od powyższego zapisu.
  9. CS Wspólna realizuje usługi w oparciu o informa cje przesłane przez Klienta w formularzu zamówienia. Późniejsza modyfikacja infor macji dotycząca szczegółów wynajmu (np. ustawienie sali, liczba uczestników sz kolenia) jest możliwa tylko za zgodą CS Wspólna.

CATERING

  1. Klient jest zobowiązany przesłać ostateczną liczbę osób, dla których zamawia catering, drogą mailową najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. Na podstawie tej informacji CS Wspólna ma prawo naliczyć opł atę za zamówiony catering nawet w takiej sytuacji, w której w dniu szkolenia liczba osób okaże się mniejsza.
  2. Lunch organizowany jest w pobliskiej restauracji od dalonej od CS Wspólna o 1-3 minuty drogi spacerem. W cenie usługi cateringowej zawiera się rezerwacja terminu, prowadzenie grupy na lunch, przekazanie lunch menu przed pójściem do restauracji, rozliczenie po stronie CS Wspólna.
  3. Restauracja może przygotować posiłek wegetariański. Klient przesyła najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem liczbę osób zaintereso wanych posiłkiem wegetariańskim.

SZKOLENIE KOMPUTEROWE

  1. Klient korzystający ze sprzętu komputerowego Wynajm ującego posiada możliwość instalacji niezbędnych programów, aplikacji i mater iałów w wersji elektronicznej, w dniu szkolenia, a przed jego rozpoczęciem za wcześn iejszą zgodą CS Wspólna. Odpowiedzialność za instalacje wszelkich programów ponosi Klient. W indywidualnych przypadkach Klient może zgłosić chęć przygotowania laptopów, dzień przed szkoleniem. Możliwość wcześniejszego przygoto wania laptopów wymaga potwierdzenia przez CS Wspólna.
  2. Klient korzystający z własnego sprzętu komputeroweg o zobligowany jest każdorazowo do samodzielnego dostarczenia, rozłożen ia jak i złożenia laptopów po Szkoleniu. Sprzęt komputerowy po Szkoleniu może być przechowywany w Sekretariacie na indywidualnie uzgodnionych warunka ch. W przypadku szkoleń kilkudniowych istnieje możliwość pozostawienia sprz ętu w sali szkoleniowej na indywidulanie uzgodnionych warunkach. Możliwość prz echowania laptopów i sprzętu komputerowego wymaga uprzedniego potwierdzenia prze z CS Wspólna.
  3. CS Wspólna nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nienależyte funkcjonowanie sprzętu komputerowego dostarczonego przez Klienta.
  4. W przypadku wynajmu sprzętu komputerowego, należy p rzesłać orientacyjną liczbę laptopów najpóźniej 10 dni roboczych przed szkoleni em, oraz ostateczną najpóźniej na 5 dni robocze przed szkoleniem. W szczególnie uz asadnionych przypadkach termin może ulec skróceniu

PRZEPISY KOŃCOWE

  1. CS Wspólna nie ponosi odpowiedzialności za jako ść oraz treść prezentowanych i wykorzystywanych podczas Szkoleń materiałów.
  2. CS Wspólna zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do obowiązującego Regulaminu. Wszystkie zmiany są wprowadzone na bież ąco do treści Regulaminu .

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą podajemy informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w JP Solutions Sp. z o.o.

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest właściciel strony internetowej www.centrumwspolna.pl - JP SOLUTIONS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wspólna 56, 00-686 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000274475, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7010055644, REGON: 140878211 zwana dalej Administratorem Danych (AD).
  2. Administrator Danych nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych. Osobą kontaktową jest pełnomocnik ds. danych osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych należy kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisząc na adres Administratora Danych podany w punkcie 1.
  3. Dla Państwa wygody strona www.centrumwspolna.pl, zwana dalej portalem, używa plików cookies i podobnych technologii m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników i w celach statystycznych. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
  4. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  5. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
  6. Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy w celu optymalizacji działań.
  7. Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy pokazując np. multimedia. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu Cookies.
  8. Poziom ochrony przed Cookies ustawia się w każdej przeglądarce, aż do całkowitego blokowania plików Cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje.
  9. Jeśli jesteś odbiorcą newslettera informujemy, że przetwarzamy dane osobowe subskrybentów newslettera oraz przetwarzamy dane osobowe zwarte w zapytaniach złożonych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (e-mail, formularz zapytanie on-line).
  10. Państwa dane osobowe, o których mowa w pkt 4. będą przetwarzane w następujących celach:
    - przesyłania wiadomości zawierających informacje handlowe (w tym udzielenia odpowiedzi na zapytania i zapytania ofertowe)
    - umożliwienia kontaktu z Administratorem Danych za Pośrednictwem formularzy
    - zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na warunkach opisanych w "Regulaminie strony".
  11. Dane mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie na podstawie umów z Administratorem, ale tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celów, w tym m.in. podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi IT lub inne usługi zapewniające prawidłowe funkcjonowanie strony www.centrumwspolna.pl, przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
  12. Poza wymienionymi podmiotami Twoje dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa krajowego lub unijnego. Administrator serwisu dołożył należytej staranności w celu odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych danych osobowych, a w szczególności przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
  13. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celu przetwarzania lub do odwołania przez Państwa zgody.
  14. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie:
    a) zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w szczególności w celach marketingowych własnych;
    b) w związku z wykonaniem umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w szczególności w przypadku zamówienia usługi Newsletter lub w związku z korzystaniem z funkcjonalności portalu;
    c) spełnienie zobowiązania wynikającego z przepisów prawa zarówno krajowego jak i unijnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    d) do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym udzielenia odpowiedzi na przesłane dane za pośrednictwem formularza rejestracyjnego w zakładce "Kursy\rejestracja", "Kursy\testy poziomujące", pytania przesłane za pośrednictwem zakładki „Kontakt” oraz w celach statystycznych i analitycznych Administratora, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dokonywania analiz i statystyk prowadzonych przez niego działań wynikająca z art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a także dla celów obrony przed ewentualnymi roszczeniami na zasadzie prawnie uzasadnionego interesu Administratora gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest obrona Administratora przed roszczeniami osób trzecich.
  15. Państwa dane osobowe przekazane za pośrednictwem portalu nie będą podlegały profilowaniu ani udostępnianiu podmiotom zewnętrznym w celach marketingowych.
  16. W każdej chwili istnieje możliwość wycofania zgód wyrażonych w serwisie, w tym zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
  17. Mają Państwo prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
    Jeśli chcą Państwo skorzystać z przysługujących Państwu praw prosimy o przesłanie do nas wiadomości na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  18. Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uznają Państwo, że przetwarzając Państwu dane osobowe naruszamy przepisy RODO, masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

JP Solutions Sp. z o.o., Warszawa, ul. Wspólna 56,
Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy w Warszawie,
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Numer KRS: 0000274475; NIP: 701-00-55-644; REGON: 140878211

KLAUZULA INFORMACYJNA
[CENTRUM SZKOLENIOWE "WSPÓLNA"]

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą podajemy informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w JP Solutions Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest JP SOLUTIONS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wspólna 56, 00-696 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000274475, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7010055644, REGON: 140878211 zwana dalej Administratorem Danych (AD).

2. Administrator Danych nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych. Osobą kontaktową jest pełnomocnik ds. danych osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych należy kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisząc na adres Administratora Danych podany w punkcie 1.

3. Przetwarzamy wyłącznie dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, sporządzenia i wykonania umowy o świadczenie usług edukacyjnych oraz obsługi rozliczeń i płatności. Są to następujące dane: imię i nazwisko, adres mailowy, numer telefonu, adres zamieszkania (opcjonalnie) kursantów lub, w przypadku osób niepełnoletnich ich prawnych opiekunów. Przetwarzamy również dane osobowe w postaci wizerunku naszych uczniów związanych z bezpieczeństwem (monitoring) lub aktywnością w naszej szkole (np. zdjęcia z wydarzeń organizowanych przez Szkołę).

4. Państwa dane przechowywane są w naszej siedzibie w formie papierowej i elektronicznej.

5. Państwa dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie przez osoby zatrudnione w spółce JP SOLUTIONS Sp. z o.o. i nie będą udostępniane osobom i podmiotom trzecim.

6. Państwa dane przetwarzane są w celu:

a. w celu realizacji umowy o świadczenie usług edukacyjnych, w tym przekazywanie Państwu informacji związanych z funkcjonowaniem Szkoły oraz procesem nauczania (np. terminy organizacji zajęć, materiały edukacyjne, informacje o organizowanych przez Szkołę wydarzeniach);
b. w celu zarządzania organizacją grup językowych
c. w celach statystycznych i w czasie działań mających na celu rozwój oferty Szkoły, a także poprawy jakości świadczonych usług własnych.
d. w celu marketingowych dotyczących tylko i wyłącznie usług własnych (np. informowanie o nowych ofertach i usługach organizowanych przez JP SOLUTIONS SP. Z O.O.)

7. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:

a. niezbędność do zawarcia i wykonywania umowy o świadczeniu usług edukacyjnych;
b. zgoda wyrażona na piśmie w czasie podpisywania umowy na organizację usług edukacyjnych;
c. zgoda na przetwarzanie danych udzielona w czasie procesu wysyłania zapytania ofertowego kanałami elektronicznymi.

8. Odbiorcą Państwa danych mogą być:

- pracownicy JP Solutions Sp. z o.o. wykonujący czynności mające na celu wykonanie zawartej umowy na świadczenie usług edukacyjnych;
- lektorzy prowadzący zajęcia na zlecenia Szkoły;
- organy ścigania i organy państwowe, gdy wynika to z obowiązujących przepisów prawa.

9. Państwa dane nie będą przekazywane podmiotom z Państw trzecich (poza obszarem EOG).

10. Przysługuje Państwu prawo do:

- dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- wycofania w każdej chwili zgody w zakresie, w jakim jest ona podstawą przetwarzania danych Państwa danych;
- wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
- przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora informacji o przetwarzanych danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, w zakresie, w jakim Państwa dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub na podstawie zgody;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani /Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani /Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

11. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem danych lub z pełnomocnikiem ds. danych osobowych.

12. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas korzystania przez Państwa z naszych usług oraz po zakończeniu współpracy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego i przepisów szczególnych. W razie przetwarzania danych w oparciu o wyrażoną zgodę, Administrator Danych będzie przechowywał dane do momentu wycofania zgody.

13. Wszystkie posiadane dane zabezpieczamy przed niepowołanym dostępem osób trzecich. W przypadku plików komputerowych używamy metod kryptograficznych lub haseł dostępu. Dostęp do baz danych i aplikacji zawierających dane osobowe posiadają tylko uprawnione osoby i tylko w zakresie niezbędnym do świadczenia usług edukacyjnych i rozliczeń. Dokumenty w postaci papierowej przechowywane są w miejscach fizycznie zabezpieczonych przed dostępem osób nieupoważnionych.

14. Nie stosujemy profilowania oraz nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji opartych na profilowaniu.

15. Podanie danych osobowych jest warunkiem zwarcia i wykonania umowy o świadczeniu usług edukacyjnych. Konsekwencją nie podania danych lub wycofania zgody na ich przetwarzanie przez nas będzie brak możliwości świadczenia usług lub rozwiązanie umowy o świadczeniu usług.

Zatwierdzona Uchwałą nr 1/05/2018 Zarządu JP SOLUTIONS SP. Z O.O. z dnia 12.05.2018r.

JP Solutions Sp. z o.o., Warszawa, ul. Wspólna 56,
Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy w Warszawie,
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Numer KRS: 0000274475; NIP: 701-00-55-644; REGON: 140878211

 

REGULAMIN
ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
(w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną)

 
§1
Pojęcia

Pojęcia używane w niniejszym Regulaminie mają znaczenia jak niżej:

1) Sprzedawca – JP Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie [właściciel Centrum Szkoleniowego Wspólna], ul. Wspólna 56, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Sądu Rejonowego w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000274475, NIP 7010055644 dostarczający Usługi za pośrednictwem Serwisu.
2) Użytkownik– usługobiorca, przedsiębiorca lub konsument, kupujący, każdy, kto korzysta z Usług udostępnianych za pomocą Serwisu przez Sprzedawcę.
3) Serwis – system aplikacji internetowych stanowiących zbiór dokumentów statycznych i dynamicznych, zawierających pliki, w tym graficzne, skrypty oraz inne elementy zbioru połączone wzajemnymi relacjami udostępniony pod domeną www.centrumwspolna.pl.
4) Usługi – wykonanie świadczenia bez jednoczesnej obecności Stron poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłanych i otrzymywanych za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, i przechowywania danych, które są w całości wysyłane i odbierane lub transmitowane za pomocą sieci Internet.
5) Potwierdzenie Realizacji- zawiadomienie Użytkownika na wskazany przez niego adres mailowy przez Sprzedawcę o przyjęciu oferty i realizacji zamówienia zawierające potwierdzenie treść oferty (umowy), w tym cenę, dane dotyczące Usługi oraz szczegóły dostawy.
6) Dostarczanie Produktów- świadczenie Usług.
7) Mail– adres poczty elektronicznej;
8) Strony- Sprzedawca i Użytkownik.

 §2
Postanowienia Ogólne

  1. Właścicielem Serwisu jest Sprzedawca.
  2. Regulamin określa rodzaje oraz warunki dostarczania Usług (należy wybrać jedną z wersji) za pomocą Serwisu przez Sprzedawcę oraz zasady korzystania z Serwisu, jak również warunki zawierania i rozwiązywania umów, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  3. Regulamin jest dostępny w Serwisie w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie, zapisanie i wydrukowanie.
  4. Jeżeli zajdzie konieczność zmiany Regulaminu, Sprzedawca udostępnieni w Serwisie jego nową wersję, o czym zawiadomi Użytkownika zamieszczając treść Regulaminu i postanowienia, które uległy zmianie na głównej stronie Serwisu. Regulamin w zmienionej wersji będzie wchodzić w życie nie wcześniej niż 14 dni po dniu udostępnienia jego nowej wersji i zamieszczeniu informacji w Serwisie o dokonanej zmianie w Serwisie. Użytkownicy zarejestrowani w Serwisie zostaną dodatkowo poinformowani mailem o zmianie Regulaminu co najmniej na 14 dni przed wejściem zmiany w życie. Jeżeli Użytkownik, który nie akceptuje zmiany Regulaminu jest zobowiązany poinformować Sprzedawcę o braku akceptacji w terminie 14 dni od daty z jaką wprowadzono informację do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jej treścią . Do Dostarczania Usług ma zastosowanie Regulamin w brzmieniu obowiązującym na dzień zawarcia umowy.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści innych niż określone Regulaminem, reklamowych lub o charakterze bezprawnym, a także podejmowanie działań mogących wywołać wadliwe funkcjonowanie Serwisu. W razie otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze danych dostarczanych przez Użytkownika, Sprzedawca może uniemożliwić dostęp do tych danych.

 §3
Rodzaj i zakres działalności

Sprzedawca prowadzi działalność polegającą na Dostarczaniu (świadczeniu) Usług za pośrednictwem Serwisu w postaci treści przekazywanych i odbieranych za pomocą urządzeń i programów umożliwiających komunikowanie się na odległość treści przekazywanych i odbieranych z wykorzystaniem sieci Internet polegające na rezerwacji organizacji wynajmu sali szkoleniowej w wybranym terminie.

 §4
Zawarcie Umowy

  1. Informacje zamieszczone w Serwisie nie stanowią oferty zawarcia umowy dotyczącej oferowanych w nim Usług, tylko zaproszenie do składania ofert.
  2. Przyjęcie zaproszenia do zawarcia umowy następuje poprzez dokonanie rezerwacji online, o którym mowa w §5.
  3. Przez prawidłowe dokonanie rezerwacji Użytkownik składa Sprzedawcy ofertę zawarcia umowy. Oferta wiąże Użytkownika przez 7 dni od chwili dojścia do niego potwierdzenia otrzymania oferty na wskazany przez Użytkownika adres mailowy.
  4. Potwierdzenie, o którym mowa w ust. 4 nie stanowi przyjęcia oferty jest nim dopiero Potwierdzenie Realizacji, które powinno zostać wysłane niezwłocznie. Jeżeli Sprzedawca nie wyśle Potwierdzenia Realizacji na wskazany przez Użytkownika adres mailowy w terminie 3 dni od chwili otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia otrzymania oferty, oferta wygasa.
  5. Chwilą zawarcia Umowy jest chwila otrzymania przez Użytkownika Potwierdzenia Realizacji.
  6. Umowa dochodzi do skutku po cenach i na warunkach, które obowiązywały w chwili złożenia przez Użytkownika oferty, która została następnie przyjęta przez Sprzedawcę.
  7. Jeżeli świadczenie polega na przekazywaniu i odbieraniu treści za pomocą urządzeń i programów umożliwiających komunikowanie się na odległość treści przekazywanych i odbieranych z wykorzystaniem sieci Internet wówczas umowa zostaje zawarta z chwilą wyrażenia przez Użytkownika woli przystąpienia do odbioru świadczenia, które następuje przez wysłanie formularza rezerwacji poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij”.

 §5
Składanie Zamówienia

  1. Składanie zamówienia następuje poprzez:
  2. a) wybór Usług oferowanych w Serwisie;
  3. b) prawidłowe wypełnienie formularza rezerwacji, których wzory zostały zamieszczone w Serwisie pod linkiem www.centrumwspolna.pl/rezerwacja_online.
  4. c) wysłanie formularza rezerwacji w formie elektronicznej ze strony Serwisu
  5. d) w przypadku przystąpienia do odbioru świadczenia online, o którym mowa w § 4 ust. 7 złożenie zamówienia następuje z chwilą wyrażenia przez Użytkownika woli przystąpienia do odbioru świadczenia, które następuje przez wysłanie formularza rezerwacji poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij”.
  6. W potwierdzeniu złożenia rezerwacji zostanie wysłany unikalny kod pozwalający na identyfikację zamówienia oraz Użytkownika.

§6
Realizacja Zamówienia

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie wybranym przez Użytkownika, o ile Regulamin nie stanowi inaczej. W przypadku przystąpienia do odbioru świadczenia online, o którym mowa w § 4 ust. 7 realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Szczegółowe zasady realizacji zamówień na określone Usługi zawarte są w opisach danego Usługi.
  2. Jeżeli nie można będzie zrealizować zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie z uwagi na brak dostępności Usługi, Sprzedawca powiadomi o tym niezwłocznie Użytkownika telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Jeżeli Użytkownik nie zaakceptuje zmienionego terminu realizacji zamówienia wszystko co do tej pory Strony świadczyły ulegnie zwrotowi w stanie niezmienionym i żadna ze Stron nie będzie podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia.

 §8
„Dostawa” Usługi

  1. Zamówione Usługi zostaną dostarczone w sposób wskazany w formularzu rezerwacji, o którym mowa w § 5 ust. 1, że sposób ich dostarczenia wynika ze specyfiki świadczonej Usługi. W tym ostatnim wypadku dostarczenie odbywa się w sposób właściwy dla danej Usługi.
  2. Użytkownik uzyskuje dostęp do zamówionej Usługi poprzez:
  3. a) przesłanie danych niezbędnych do korzystania z danej Usługi w mailu na adres poczty elektronicznej Użytkownika w terminie 3 godzin.

§9
Wymagania techniczne

  1. Celem korzystania z Serwisu konieczne jest:
  2. a) połączenie z siecią Internet,
  3. b) posiadanie przeglądarki internetowej
  4. c) włączona obsługa Cookies i Java Script
  5. W razie korzystania przez Użytkownika ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych w ust.1, Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Serwisu.

§10
Polityka plików cookies

  1. Sprzedawca zamieszcza pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika i uzyskuje do nich dostęp. Żadne inne dane nie są gromadzone przez Serwis automatycznie.
  2. Cookies są danymi informatycznymi, plikami o niewielkim rozmiarze, które są zapisywane i przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika podczas odwiedzania stron www. Dane te zawierają przeważnie nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas istnienia oraz przypadkowo wygenerowany, niepowtarzalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
  3. Przeglądarka internetowa zasadniczo domyślnie umożliwia przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. W każdym czasie Użytkownik może dokonać zmiany ustawień plików cookies. Użytkownik może przede wszystkim zmienić ustawienia przeglądarki internetowej poprzez zablokowanie automatycznej obsługi plików cookies bądź poprzez ustawienia informowania o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki.
  4. Przez korzystanie z Serwisu, brak ustawień przeglądarki internetowej wyłączającej używanie plików cookies i kliknięcie opcji ”Rozumiem” po zapoznaniu się z komunikatem o stosowaniu przez Serwis plików cookies wyrażana jest zgoda na instalację cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika.
  5. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wykorzystywanie przez Sprzedawcę cookies, powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki, o których mowa w ust. 2 lub zrezygnować z korzystania z Serwisu.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  1. a) dostosowania zawartości stron Serwisu do preferencji Użytkownika i optymalizacji korzystania ze stron internetowych; cookies pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
  2. b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
  3. c) dostarczania Użytkownikowi treści reklamowych bardziej dostosowanych do jego zainteresowań.
  4. Ustawienia przeglądarki powodujące wyłączenie cookies mogą spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych usług w ramach Serwisu, w szczególności wymagających logowania.
  5. Cookies mogą być zbierane w urządzeniu końcowym, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z serwisem reklamodawców, firmy badawcze oraz dostawców aplikacji.

§11
Płatności

  1. Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty za zamówiony Usługę.
  2. Cena i inne istotne warunki związane z Usługą są każdorazowo podane w opisie publikowanym na stronach Serwisu. Ceny brutto zawierają wszystkie podatki. Szczegóły dotyczące ceny znajdują się pod linkiem https://centrumwspolna.pl/cennik.
  3. Użytkownik jest uprawniony do dokonania przedpłaty należnej Ceny w następujących formach:
    a) przelewem na konto 21 1090 1883 0000 0001 1160 7227;
    b) płatności online za pośrednictwem serwisu Tpay.com, należącego do spółki Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357.
  4. Jeżeli Użytkownik nie skorzysta z możliwości określonej w ust. 3 zapłata następuje w przy lub po dostarczeniu Usługi lub wystawieniu faktury lub rachunku w jeden ze sposobów wskazanych w ust. 5 niniejszego paragrafu.
  5. Zapłata jest możliwa w formie:
    a) gotówkowej lub kartą płatniczą;
    b) przelewem na konto 21 1090 1883 0000 0001 1160 7227;
  6. Podane w Serwisie kwoty są cenami brutto, co oznacza, że zawierają podatek od towarów i usług VAT.
  7. Użytkownik wyraża zgodę i upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy oraz do wystawienia faktury elektronicznej.
  8. Jeżeli Użytkownik zgłosi w formularzu rezerwacji żądanie wystawienia faktury papierowej, to jest obowiązany podać żądane dane, niezbędne do wystawienia faktury.

§12
Tryb postępowania reklamacyjnego

  1. Użytkownik może składać reklamacje w sprawach dotyczących Usług na piśmie, w jeden z poniższych sposobów:
    − pisemne oświadczenie woli, potwierdzone własnoręcznym podpisem, przesłane na adres JP Solutions Sp. z o.o., ul. Wspólna 56, 00-686 Warszawa.
    − oświadczenie woli w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu,
    − skan lub zdjęcie podpisanego oświadczenia woli przesłane mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    − oznaczenie Użytkownika (w tym jego imię i nazwisko- jeśli były podane, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją);
    − opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania i zawiadomi składającego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
  4. W przypadku uwzględnienia reklamacji Usługa zostanie dostarczony bezpłatnie w stanie wolnym od wad. Jeżeli ponowne dostarczenie Usługi nie będzie możliwe Sprzedawca zwróci równowartość ceny w terminie 7 dni. Ponowne dostarczenie Usługi nastąpi w terminie 7 dni od dnia uwzględnienia reklamacji.

§13
Polityka Prywatności

  1. Administratorem danych osobowych w stosunku do informacji podawanych przez Użytkowników podczas korzystania z Serwisu.
  2. Dane osobowe Sprzedawca będzie przetwarzać zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o ochronie danych osobowych, Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną w celach związanych z Dostarczaniem Usług.
  3. Dane osobowe Sprzedawca będzie przetwarzać zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o ochronie danych osobowych, Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną również w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów i usług, jak również w celu badania rynku oraz w celach związanych z przesyłaniem informacji handlowych drogą elektroniczną od Sprzedawcy- pod warunkiem wyrażenia stosownych zgód.
  4. Użytkownik wraża zgodę niniejszym i poprzez złożenie oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w zakresie wskazanym w ust. 2 oraz w ust. 3, co następuje poprzez akceptację polityki prywatności w ramach formularza rezerwacji.
  5. Użytkownik może korzystać z Serwisu anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, chyba, że podanie określonych danych osobowych jest konieczne do Dostarczenia Usługi.
  6. Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, nazwę firmy w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz do celów rozliczeń, rachunkowych -Numer Identyfikacji Podatkowej, adres, w tym adres e-mail, telefon.
  7. Sprzedawca jest uprawniony do przetwarzania również innych niż te wskazane powyżej w ust. 3 danych osobowych Użytkowników, jeżeli są niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku dane te będą każdorazowo wyraźnie oznaczane jako dane niezbędne do wykonania zamówienia.
  8. Użytkownik wraża zgodę i udostępnia swój mail niniejszym oraz poprzez złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody co następuje poprzez akceptację odpowiedniego pola w formularzu rezerwacji również w celu wykorzystania go przez Sprzedawcę na potrzeby działań marketingowych Sprzedawcy, polegających przede wszystkim na przesyłaniu Użytkownikom informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy.
  9. Jeżeli doszłoby do korzystania z Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, Sprzedawca ma prawo do przetwarzania danych osobowych Użytkownika w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności. Sprzedawca powiadomi Użytkownika o niedozwolonych działaniach z żądaniem ich niezwłocznego zaprzestania oraz o przetwarzaniu danych osobowych w powyżej określonym celu.
  10. Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być także udostępnione:
  11. a) odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
  12. b) innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
  13. Sprzedawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Użytkowników, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
  14. Użytkownikowi przysługuje prawo:
  15. a) dostępu do swoich danych osobowych, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji z Sprzedawcę;
  16. b) żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa, w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na adres siedziby Sprzedawcą;
  17. c) sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na adres siedziby Sprzedawcy.
  18. d) Po zakończeniu korzystania z Serwisu przez Użytkownika, Sprzedawca nie będzie przetwarzać danych osobowych wymienionych w ust. 6, za wyjątkiem tych danych, które są: dopuszczone do przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umowy, niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług. Sprzedawca usunie w takim przypadku wszelkie oznaczenia identyfikujące Użytkownika oraz zakończenie sieci telekomunikacyjnej i system teleinformatyczny, z którego korzystał Użytkownik, chyba że Użytkownik wyrazi zgodę na nieusuwanie tych oznaczeń.
  19. e) Dane, o których mowa w ust. 8 przetwarzane będą tylko w zakresie niezbędnym dla zrealizowania zamówienia i po jej zakończeniu zostaną niezwłocznie usunięte przez Sprzedawcę.

§14
Własność intelektualna

  1. Sprzedawca oświadcza, że w związku lub wykonaniu świadczenia na rzecz Użytkownika realizacji zamówienia) udostępnia Użytkownikowi treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim.
  2. Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa własności intelektualnej. W szczególności wszelkie kopiowanie, wprowadzanie zmian, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści bez pisemnej zgody Użytkownika, jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

§15
Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca ma prawo zablokować dostęp do Serwisu lub jego części z ważnych przyczyn, w tym w szczególności w razie stwierdzenia nieprawidłowości w korzystaniu z Serwisu, lub wystąpienia okoliczności, które mogłyby narazić na szkodę Użytkownika lub Sprzedawcę.
  2. Użytkownik nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu będzie przebiegało niewadliwie.
  3. W odniesieniu do informacji prezentowanych w ramach Serwisu, które zostały w nim zamieszczone lub dostarczone przez podmioty trzecie, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za aktualność, dokładność, lub kompletność tych informacji, jak również za ich przydatność dla jakichkolwiek działań Użytkownika.
  4. Sprzedawca nie ponosi ponadto odpowiedzialności za korzystanie przez Użytkownika z Serwisu w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa, lub postanowieniami umów obowiązujących pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem.
  5. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia przez Użytkownika formularzy dostępnych w Serwisie, w szczególności polegającego na podaniu przez Użytkownika błędnych lub nieprawdziwych danych, odpowiedzialność ponosi Użytkownik.
  6. Postanowienia Regulaminu nie naruszają możliwości powoływania się przez Użytkowników będących konsumentami na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
  7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także innych obowiązujących przepisów prawa.
  8. Spory wynikłe na tle interpretacji lub wykonania Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy według przepisów prawa.

 

Zapraszamy do biura

ul. Wspólna 56, 00-686 Warszawa
+ 48 665 01 77 77

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu mailowego
centrum@centrumwspolna.pl

  • Jeśli chcesz zadać nam pytanie lub chcesz dokonać rezerwacji sal, wypełnij poniższy formularz lub zadzwoń na numer 665 01 77 77
    Nieprawidłowe dane
    Nieprawidłowe dane
    Nieprawidłowe dane
    Nieprawidłowe dane
    Pole "wyrażam zgodę" - wymaga akceptacji
    Wprowadź kod kontrolny
    Nieprawidłowe dane

k

o

n

t

a

k

t